פריויו

מכבי תל אביב חזרה הערב (ראשון) לליגת WINNER ופגשה את מכבי נתניה למשחק במסגרת המחזור ה-6 שנערך באיצטדיון בנתניה לעיניי כ-2,000 צופים בעקבות הגבלות פיקוד העורף בשל המלחמה. 

הצהובים הגיעו לאחר ההפסד למיטיולן בליגה האירופית ביום חמישי האחרון ורגע לפני היציאה לפגרת נבחרות בת כשבועיים. המאמן ז'ארקו לאזטיץ' החזיר להרכב שלו את טייריס אסנטה וגבי קניקוסבקי שנעדרו באירופה בשל הרחקה ובנוסף ערן זהבי הוצב הפעם בחוד. ההרכב המלא של מכבי: רועי משפתי, טייריס אסנטה, רז שלמה, נמניה סטואיץ', סתיו למקין, איסוף סיסוקו, דור פרץ, גבי קניקובסקי, אושר דוידה, הישאם לאיוס וערן זהבי.

לפני שריקת הפתיחה לבשו שחקני שתי הקבוצות חולצות לציון שנה ל-07/10 ולזכר הנופלים והנרצחים במלחמה עם הכיתוב זוכרים את כולם. 

מחצית ראשונה

אושר דוידה פתח חזק את המשחק וכבר לאחר 50 שניות היה קרוב לכיבוש עם בעיטה מ-18 מטרים שחמקה מעל המשקוף. בדקה ה-6 דוידה חדר לרחבה וספק הוכשל, אך המהלך נמשך עם מתפרצת של נתניה מהעבר השני בסיומה טבארס כבש לזכות המארחת. אלא שלאחר בדיקת VAR השופטים קבעו כי דוידה הוכשל על ידי רותם קלר, מכבי קיבלה פנדל והשער של נתניה נפסל. ערן זהבי (12) לקח את הבעיטה והעלה את מכבי בקלות ל-0:1. 

בדקה ה-26 מכבי היתה קרובה מאוד לכבוש שער נוסף. הפעם סטואיץ' שלח את דוידה לעומק, הקיצוני המשיך עם מסירת רוחב למרכז ופרץ שהצטרף בעט תוך כדי גלישה, אך זה פגע ביובל שדה ממש על קו השער. בדקות הבאות מכבי שלטה במשחק די לחלוטין אבל שתי הקבוצות לא ממש הצליחו להגיע למצבי בעיטה. 

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה לאזטיץ' ביצע חילוף כפול כשלמקי, שסחב צהוב, ולאיוס פינו מקום לנחמיאס ואדו. מי שדווקא התעוררה היתה נתניה שבדקה ה-49 הצליחה לאזן. טבארס חדר לרחבה והעביר רוחב, הכדור פגע בנחמיאס וניתז לרשת. שער עצמי של הבלם. 1:1. 

נתניה ייצרה מומנטום ובדקות הבאות המשיכה לחפש את השער אבל בעיטות של ביקל וקלר מצאו את משפתי מוכן. בדקה ה-66 מכבי ביצעה חילופים נוספים כשמדמון וואן אובריים נכנסו במקום סיסוקו וזהבי. בדק ה-66 מדמון ביצע מהלך ענק עם סלאלום בתוך הרחבה אבל הבעיטה שלו נבלמה על קו השער. ואן אובריים הגיע לריבאונד ושלח בעיטה משלו אבל גם זה נבלם. בדקה ה-79 לאזטיץ' ביצע את החילוף האחרון שלו כשפטאצ'י נכנס במקום דוידה. 

3 דקות לאחר שנכנס פטאצ'י היה יכול להחזיר למכבי את היתרון אחרי הכנה טובה של פרץ אבל הבעיטה של הברזילאי הלכה לידיים של השוער. מכבי לא נשברה ובדקה ה-90 החזירה לעצמה את היתרון. זה התחיל עם אדו שהוכשל ברחבה על ידי ג'אבר והשופט שרק לפנדל. אלעד מדמון לקח אחריות ושלח את הבעיטה לחיבורים של המארחת. 1:2 למכבי בסיום.