מכבי ת״א ׳שחר׳ חזרה מהפגרה אל מסגרת הסיבוב השלישי בגביע המדינה. קבוצת הנוער פגשה את היריבה מהליגה הלאומית, מכבי יבנה. מאמן הקבוצה, מיכאל זנדברג, ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה מהמשחק האחרון כאשר בחלק הקדמי פתחו יהלי דנור, אורי ברדוגו ויהל וקנין.

הרכב הקבוצה: עידן טראו, דור גולדשטיין (איתי ברהום – 46), איתי מלמה (איתי פזרני – 66), דניאל טישלר (בן גרמה – 58), גיא רייך, ליאור משנסקי, רני ריבל, יויו אביב (לוטם אסרס – 58), יהלי דנור (רום סביץ׳ – 45), אורי ברדוגו ויהל וקנין.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח עם לחץ של מכבי על השער של יבנה. בדקה ה-6 הדבר בא לידי ביטוי במצב המסוכן הראשון במשחק. יויו אביב קיבל את הכדור במרכז, הוא התקדם מעט ובעט מסף הרחבה אל המסגרת אך בן אזולאי קלט את הכדור. שתי דקות לאחר מכן כדור קרן של הצהובים ננגח על ידי איתי מלמה מחוץ למסגרת.

בדקה ה-15 של המשחק מכבי עלתה ליתרון 0:1. כדור קרן של ליאור משנסקי הוסט על ידי יהל וקנין לרוחב השער ואיתי מלמה המשיך מקרוב בנגיחה פנימה.

בדקה ה-26 דניאל טישלר ניסה את מזלו מרחוק עבור מכבי, הכדור הלך מעל השער. דקה לאחר מכן גם רני ריבל שחרר בעיטה עוצמתית מרחוק, הכדור שפשף את הקורה ויצא החוצה.

בדקה ה-42 מכבי עלתה ליתרון 0:2. יהל וקנין קיבל את הכדור באגף הימני, הוא נתן כדור רוחב אל מרכז הרחבה ויויו אביב המשיך עם בעיטה מדויקת ממרכז הרחבה שפגעה במשקוף ונכנסה פנימה.

מחצית שניה
בדקה ה-58 מכבי כבשה שער נוסף. רום סביץ׳, שנכנס כמחליף, קיבל את הכדור באגף הימני ונתן כדור רוחב חד לתוך הרחבה, אורי ברדוגו המשיך בנגיעה פנימה. 0:3 למכבי.

בדקה ה-70 סביר קיבל את הכדור מהצד הימני של הרחבה, הוא בעט כדור אלכסוני שהלך מעל השער.

בדקה ה-78 מכבי עלתה ל-0:4 על יבנה. לוטם אסרס קיבל את הכדור במרכז המגרש, הוא בעט כדור אלכסוני מדויק אל הפינה הרחוקה פנימה.

בדקה ה-85 כבר 0:5 למכבי. כדור רוחב אלכסוני של ברדוגו הגיע אל סביץ׳ שהשתלט ברחבה ובעט בעוצמה אל הרשת. כך גם התוצאה נשארה בסיום.