תחילה נשאל יחזקאל על מה שעבר בטורקיה ובנוסף גם על הפציעה ממנה התאושש לאחרונה: "עברתי תקופה לא פשוטה, אני חושב שהחודש אחרי הפציעה שעברתי הוא קטן לעומת מה שהיה שחזרתי מטורקיה. הייתי חצי שנה בבית בתקופה לא פשוטה אבל התחזקתי בתקופה הזו והבנתי המון דברים על עצמי. אני שמח שאני כאן עכשיו וחזרתי לדשא".

"למדתי שכדורגל בשבילי זה הכל, הערכתי את הכדורגל פי שתיים ממה שהיה לפני", סיפר, "אי ודאות, אתה בבית, אתה מצפה למשהו שלא קורה. חיכיתי וחיכיתי והבנתי שבסוף דברים טובים קורים. הייתי שחקן חופשי, חתמתי במכבי, זה מועדון שהוא כמו בית בשבילי ואני שמח שזה עבר על הצד הטוב ביותר".

על ההגעה לקדנציה שנייה במכבי אמר בהמשך: "זו היתה סגירת מעגל עבורי, אני בוגר יותר ומנוסה יותר ומעריך יותר את המועדון, את הקבוצה ואת עצמי. אני רוצה לשחק כמה שיותר ולהוכיח את עצמי, להראות שאני יכול לשחק כאן ושמח להיות כאן".

על ההסתגלות למסיכה עימה הוא משחק בעקבות הפציעה סיפר: "באימון הראשון היה טיפה מוזר אבל מאימון לאימון התחלתי להתרגל ולהרגיש טוב יותר איתה".

על ההגעה למשחק מול בית"ר לאחר ההפסד לסוסיאדד בליגה האירופית אמר: "אני גם חושב שהיינו שווים יותר אבל אנחנו מזיזים את זה הצידה. יש לנו משחק חשוב מאוד נגד בית"ר, בבית שלהם, אבל נבוא בשיא המוכנות כדי לעשות הכל לנצח את המשחק הזה. בית"ר קבצה טובה כמו שכולם רואים, אבל אנחנו מכבי תל אביב וצריכים להסתכל קודם כל על עצמנו. אנחנו באים עם הדרך שלנו כדי לנסות לנצח את המשחק".