משחק העונה הראשון של 2024/25 יתקיים בשבת הקרובה כשמכבי תארח את מכבי חיפה באצטדיון טדי במסגרת המחזור ה-7 בליגת WINNER. המשחק ייערך בטדי אחרי אישור המנהלת ובעקבות ההנחייה של פיקוד העורף המגבילה את מספר הצופים באצטדיון בלומפילד. אם אתם מאלה שיעשו את הדרך לאיצטדיון הירושלמי כדי לדחוף את אלופת המדינה מהיציע הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לפני.

פרטי המשחק מול מכבי חיפה:

איצטדיון: טדי
שעה: שבת, 20:30
שידור: SPORT5
שופט: אוראל גרינפלד. קוונים: רועי חסן, עידן ירקוני  VAR: זיו אדלר, אליהו קסםו
תחזית מזג האוויר: 18°, בהיר

המשחק הקרוב יוקדש לציון שנה ל-7 באוקטובר ופתיחת מלחמת "חרבות ברזל". עוד לפני המשחק נציין את שמות כל 110 אוהדי הקבוצה שנרצחו ב-7 באוקטובר ונפלו במלחמה, כולל בטקס שיערך לפני שריקת הפתיחה ובמיצג ביציע בטדי. 

הבקשה לקיים את המשחק באצטדיון טדי נבעה מהרצון של המועדון לאפשר לכל בעלי המנויים שלנו העונה ומחזיקי חבילות הכרטיסים להגיע למשחק. עם זאת חשוב לנו לציין בפניכם כי במוצאי שבת צפויים להיערך מספר אירועים בסביבת טדי ובעיר ירושלים ולכן אנ מזהירים מראש על עומסי תנועה הצפויים לקראת המשחק. 

חשוב שתתכננו הגעה מוקדמת לבירה וכך תבטיחו שתימנעו מעיכובים בשל פקקים בכבישים, חיפושי חניה ותורים בכניסות ליציעים.

 

אנחנו מזכירים שלכל אחד מאיתנו יש אחריות על מעשיו ובכוחו לסייע להצלחה של מכבי. התנהגות בלתי הולמת ביציעים, גזענות, או שימוש באמל"ח ופירטוכניקה עלולים להוביל לקנסות כבדים, הורדת נקודות והרחקה מהמגרשים. בואו ננצח על הדשא, ונימנע מהפסד ביציע. 

 

הקו הצהוב: מספר הוואטסאפ של מכבי – 0506144555

שירות למענכם האוהדים: בכל משחק של מכבי, החל מ-3 שעות לפני השריקה, נציגינו יהיה זמינים עבורכם ויענו על כל שאלה בנוגע למנויים, כרטיסים או כל עניין אחר הנוגע להגעה לאיצטדיון במספר הבא – 0506144555. כל מה שאתם צריכים הוא להכניס אותנו לרשימת אנשי הקשר שלכם ואנחנו כבר נהיה שם בשבילכם. יאללה מכבי!