מכבי תל אביב נחתה אחר הצהריים בבלגרד לקראת המשחק במסגרת המחזור השני של הליגה האירופית בו היא מארחת את מיטיולן הדנית. אחרי הנחיתה הגיעה הקבוצה ישירות לאצטדיון של פרטיזן בו יערך המשחק ובו ערכה את האימון המסכם.

 

מיד לאחר מכן המאמן, ז'ארקו לאזטיץ', התייחס במסיבת עיתונאים להכנות לקראת המפגש עם אלופת דנמרק: "אני מצפה למשחק טוב ומעניין מול יריבה טובה מאוד. יריבה שמשחקת עם הרבה איכות ועם מבנה מאוד ברור במערך. הרבה שחקנים שעושים תנועה ללא כדור וכאלה שיודעים לסיים את המהלכים בתוך הרחבה של היריב. זו גם קבוצה שלוחצת גבוהה אבל יודעת לחזור מעולה לעמדות הגנתיות כשצריך. זו הסיבה שמדובר באלופה ולדעתי זו קבוצה שהודחה בטעות מליגת האלופות. אבל גם אנחנו קבוצה טובה מאוד ויש לנו כמה פרמטרים קטנים לתקן במשחק שלנו כמו ששיחקנו נגד בראגה ואנחנו נרצה להוכיח ששיפרנו את זה במשחק ולעשות את הטוב ביותר שלנו במשחק".

על ניתוח היריבה הדנית אמר המאמן: "הצוות שלי ואני ניתחנו הרבה את היריבה וניסינו באמצעות כל הידע הזה להקנות לשחקנים שלי הדרכים שנוכל למצוא את הדנים לא מוכנים. כמו שאמרתי מיטיולן זו קבוצה מעולה אבל כמו שאמרתי ננסה להציג את היכולת הטובה ביותר שלנו".

לאזטיץ שיתף את ההכרות שלו עם האצטדיון בפרטיזן שיהיה לאצטדיונה הביתי של מכבי בסרביה כל עוד לא תוכל לארח בישראל: "אני מכיר את האצטדיון בפרטיזן כי שיחקתי פה והייתי מאמן של מחלקת הנוער. לא הרבה השתנה בשנים האלה. מה שחשוב זה שהדשא במצב טוב ואני חושב שזה יעזור לשתי הקבוצות להציג את היכולת המקסימלית".