מכבי תשוב מחר (חמישי, 19:45) לאיצטדיון פרטיזן בבלגרד ותארח את ריאל סוסיאדד למשחק במסגרת המחזור ה-3 של הליגה האירופית. יממה לפני קיימה הערב הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה התייחס המאמן ז'ארקו לאזטיץ' למשימה שמצפה לנו מול היריבה מהליגה הספרדית. 

"זה משחק קשה, מאה אחוז. נשחק מול אחת היריבות הטובות ביותר שיש לנו "בבית" הזה, אנחנו מעריכים אותם מאוד", אמר לאזטיץ', "יש להם את אותו מאמן במשך כמה שנים וזה חשוב עבורם, הם תמיד משחקים בדרך דומה, אינטנסיבית, טובים עם הכדור, שחקנים טובים מאוד אבל אני חושב שאנחנו מוכנים. היה לנו שבוע טוב, הניצחון במה שהיה מעין דרבי היה הכנה טובה עבורנו. אנחנו מצפים למשחק קשה אבל נהנה ממנו. זו קבוצה מליגה מהטופ 5, צפינו בכל המשחקים שלהם, זיהינו גם נקודות תורפה וננסה להשתמש בזה מחר".

על הדרך בה מכבי עשויה לשחק אמר: "אני לא חושב שאפשר לשנות רעיונות בכל משחק, אנחנו מכבדים אותם אבל ננסה לשחק בדרך דומה למשחקים קודמים. ננסה דברים שדומים לליגה. זה לא אותו הדבר אבל גם בליגה בישראל יש קבוצות טובות מאוד כמו חיפה, ב"ש, קבוצות ששיחקו באירופה וננסה לעשות את מה שאנחנו מתאמנים עליו. ברור שאולי מחר יהיה דברים אחרים ואנחנו מתכוננים גם לזה, אנחנו מוכנים ונסתגל לכל דבר במטרה להשיג תוצאה טובה".

על מאמן היריבה אימנול אלגואסיל אמר מאמן מכבי: "עקבתי אחר המאמן הזה בחמש השנים האחרונות. בכל שנה הם משחקים טוב מאוד, בעונה שעברה היו בליגת האלופות. הם שינו את השיטה עד כה בליגה לעומת אירופה, הם הסתגלו גם לכך כי כשיש עקרונות ברורים זה יותר קל. זו קבוצה באמת טובה מאוד וחזקה אבל זה נותן לנו יותר מוטיבציה להראות את האיכות שלנו".

לסיום אמר לאזטיץ': "המפתח יהיה אם נצליח להשתוות לאינטנסיביות שלהם. אנו יודעים שברמה הזו האינטנסיביות גבוהה יותר מאשר בליגה שלנו ונצטרך להשתוות אליהם בזמן רב ככל הניתן. גם בקור רוח עם הכדור, אם נוכל לעשות את זה יהיה לנו סיכוי".