לאחר הניצחון 0:5 על מכבי יבנה באמצע השבוע במסגרת הסיבוב השלישי של גביע המדינה, מכבי ת״א ׳שחר׳ המשיכה את המומנטום החיובי הפעם נגד הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-7 בליגת העל לנוער. יויו אביב העלה את הצהובים ליתרון מבישול של איתי ברהום (26), יהל וקנין הכפיל אחרי בישול של נועם שוורץ (81), יהודה בלאי (84) ואיתי זפרני (90) הצטרפו לחגיגה.

הרכב הקבוצה: עידן טראו, נועם שוורץ, איתי מלמה, עידן וינברג, דניאל טישלר, רועי מגור, עידו עולי (לוטם אסרס – 68), יויו אביב (ליאור משנסקי – 83), איתי ברהום (רום סביץ׳ – 68), יהודה בלאי ויהל וקנין (איתי פזרני – 83).

מחצית ראשונה
בדקה ה-5 של המשחק מכבי כמעט ועלתה ליתרון מוקדם. חילופי מסירות על סף הרחבה השאירו את יויו אביב במצב טוב מצד ימין, הקשר בעט אל המסגרת אך איתי חמי הדף את הכדור.

בדקה ה-15 שוב הצהובים היו קרובים אל השער. כדור חופשי שהורם אל הרחבה על ידי רועי מגור, ננגח מראשו של דניאל טישלר אל השער אך הכדור חלף מעט מעל המשקוף והחוצה. שתי דקות לאחר מכן יהל וקנין הכניס כדור טוב אל יויו אביב שמתוך הרחבה בעט אל המסגרת אך שוב חמי הדף ומנע שער בטוח.

בדקה ה-26 מכבי עלתה ליתרון 0:1. איתי ברהום נשלח בכדור עומק באגף הימני, הוא מצא את יויו אביב בתוך הרחבה שחלף על פני שחקן וגלגל את הכדור פנימה.

רגע לפני הירידה למחצית מכבי הגיעה למצב נוסף מול השער של באר שבע. איתי ברהום נשלח בכדור עומק, הפעם באגף השמאלי, הוא בעט בנגיעה כדור מסובב אל השער וחמי קלט את הכדור.

מחצית שניה
מכבי פתחה את המחצית השניה בהמשך ישיר למחצית הראשונה. כבר בדקה ה-49 הצהובים שוב איימו על השער. נועם שוורץ קיבל את הכדור על סף הרחבה, הוא בעט אל השער אך הכדור הדף מעל המשקוף. דקה לאחר מכן יהודה בלאי הכניס כדור עומק אל יהל וקנין שבעט כדור אלכסוני שחמק החוצה.

בדקה ה-66 באר שבע איימה על השער. איתי חזות ניסה את מזלו מרחוק, עידן טראו הגיב טוב וקלט את הכדור.

בדקה ה-74 רום סביץ׳, שנכנס כמחליף, נשלח בכדור עומק אל צד ימין של הרחבה. הוא בעט כדור אלכסוני שחמק סנטימטרים מהקורה ויצא החוצה.

בדקה ה-81 מכבי עלתה ליתרון 0:2. כדור רוחב של נועם שוורץ אל תוך הרחבה הגיע אל יהל וקנין שבעט את הכדור פנימה.

בדקה ה-84 זה כבר 0:3 למכבי. כדור קרן הגיע אל יהודה בלאי שלא התבלבל ומצא את הרשת.

בתוספת הזמן של המשחק מכבי המשיכה בחגיגה עם 0:4 מרשים. הרמה של אורי ברדוגו ננגחה לרוחב השער על ידי רום סביץ׳, איתי זפרני המשיך בנגיעה פנימה. כך גם נשארה תוצאת הסיום.