לאזטיץ' נשאל תחילה על הרשמים מההפסד לסוסיאדד בליגה האירופית ביום חמישי האחרון וענה: "היה משחק קשה, נגד קבוצה מדהימה. בכל המשחקים באירופה הרגשנו שאנחנו ראויים ליותר אבל לא קיבלנו כלום, זו המציאות, אנחנו מנתחים את מה שעשינו, יהיו לנו עוד ממשחקים נגד קבוצות טובות וננסה גם בהמשך".

כשנשאל מה הבעיה של מכבי עד כה בליגה האירופית אמר: "הבעיה היא קודם כל איכות היריבות. היינו ראויים למה שקיבלנו, ככה אני מסתכל על החיים. החמצנו מצבים בחלק מהמשחקים וברמה הזו מענישים אותך. הרבה דברים שאנחנו מדברים עליהם הם לא לתקשורת, אנחו תמיד מנסים להשתפר. זו אתגר טוב עבורנו, ראינו הרבה דברים טובים וננסה להשתמש בניסיון הזה כדי להיות טובים יותר".

על ההתרשמות שלו מבית"ר בניצחון שלה על מכבי חיפה אמר: "ראיתי משחק טוב מאוד, בית"ר קבוצה טובה מאוד, זו אחת הקבוצות בליגה שתמיד רוצה לשחק עם הכדור, מחזיקה בכדור. מגיעות מחמאות למאמן שלהם שמכיר טוב מאוד את המועדון. הם אתגר גדול בליגה, הם במומנטום, משחקים באיצטדיון שלהם, אבל נהיה שם כדי להילחם ולנסות להמשיך את התוצאות הטובות בליגה".

על כך שניצחון עשוי להבהיר שמכבי היא הטובה ביותר בליגה אמר: "זה רק המחזור ה-8, אני לא בטוח שנוכל לקבוע דברים אחרי 8 משחקים. זה משחק חשוב כמו המשחקים הקודמים וכמו המשחק הבא נגד ק"ש. ברור שזה אתגר לשחק נגד בית"ר בירושלים אבל אנחנו מתכוננים אותו דבר. אנחנו רוצים לנצח אבל נראה, זה תלוי גם ביריבה. נקווה למשחק טוב, שהאוהדים יתמכו בנו וננסה לעשות את הטוב ביותר שלנו".

על מצב הפציעות בסגל עדכון: "למחר רק מליקה ורביבו בחוץ".

על מצבו של ערן זהבי, שנעדר מהסגל מול סוסיאדד, אמר: "הוא התאמן אתמול, הוא נראה טוב".