מכבי תל אביב תתייצב מחר (ד', 22:00) למשחק הגומלין במסגרת פלייאוף ליגת האלופות. שחקניו של גאורגיוס דוניס יתארחו אצל רד בול זלצבורג לאחר הפסד 2:1 במשחק הראשון שנערך בבלומפילד והערב דיבר המאמן במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות והתייחס לאתגר שיעמוד בפני האלופה הישראלית מול מקבילתה מאוסטריה.

על ההכנות למשחק:
"אנחנו עובדים בימים האחרונים, היה לנו כשבוע. אנחנו מכירים את התוצאה, הפסדנו. כמאמן, אני לא מאמין בניסים, אני מאמין בעבודה. אנחנו לא צריכים לחשוב על מה שהיה במשחק האחרון ועל התוצאה. אנחנו צריכים לצאת למגרש, להילחם כדי לנצח בתיקולים, להילחם על כל כדור ולנצח במשחק. אנחנו מכירים את הקשיים. זלצבורג קבוצה טובה עם איכות, לוחצת, רצה לשטחים ועשתה עבודה מצוינת גם בעונה שעברה. אבל אני מאמין בשחקנים שלי, מצפה מהם לשחק עם ביטחון ולהילחם במשך 95 דקות".

 

דוניס נשאל גם על ההתמודדות עם החיסורים הרבים שפוקדים את הסגל שלו וענה: "השבועיים האחרונים היו קשים. נלחמנו כדי להגיע לפלייאוף. חשבנו שנגיע בסגל מלא ובמטרה להילחם על עלייה לשלב הבתים. איבדנו 7 שחקני הרכב ו-11 בסך הכל. 10 מהשחקנים האלה היו ב-18 במשחקים הקודמים. זה אומר שהיתה לנו עבודה קשה במשחק הקודם ותהיה לנו עבודה קשה במשחק מחר. אני גאה בשחקנים שלי כי בזמן הקריטי והרגיש הזה אנחנו מאוד חזקים מבחינה פסיכולוגית. אנחנו קבוצה מאוחדת ואני גאה בכולם על הדרך בה אנחנו מתמודדים עם המצב הזה".

התקשורת המקומית גם התעניינה לשמוע מה חושב מאמן מכבי על היריבה מחר: "אני מכיר את הפרויקט של זלצבורג במשך הרבה שנים. הם מגדלים שחקנים צעירים עם תכונות שונות, אבל אני חושב שהכוח העיקרי שלהם הוא בקישור, בעמדות החלוצים ובכנפיים. יש להם איכות, הם מהירים, משחקים כדורגל מאוד מהיר. אני חושב שהרבה מהשחקנים האלה יכולים לעשות קריירה גדולה, בדומה לשחקנים רבים שהיו פה".