מכבי תל אביב פותחת עונה בליגה. הצהובים אירחו במחזור הראשון את העולה הטרייה בני ריינה. אחרי הניצחון על ניס במשחק הראשון של פלייאוף הקונפרנס ורגע לפני שימריאו לצרפת שחקניו של איביץ' ביקשו לפתוח את העונה ברגל ימין.

המאמן ערך מספר שינויים בהרכב בדגש על חוליית ההגנה. עידן נחמיאס, שחר פיבן ומאור קנדיל פתחו בחולייה האחורית יחד עם אנריק סבוריט ואופיר דוידזאדה. דן גלזר, שלא שיחק בחמישי בגלל הרחקה, שב להרכב ושיחק לצידם של אבי ריקן ואוסקר גלוך. בחוד ההתקפה פתחו הצמד, יואבנוביץ' את פריצה.

מחצית ראשונה

כבר כעבור 5 דקות כדור קרן של הצהובים מצד שמאל הסתיים בהחלקת כדור אחורה של סבוריט ונגיחה של יובאנוביץ' מתיבת החמש פנימה. 0:1 למכבי!

מכבי המשיכה ללחוץ על שערו של ינקו וגלוך כמעט והכפיל את התוצאה בבעיטה שחלפה סמוך לקורה. בדקה ה-17 הלחץ הניב את השער השני במשחק. כדור נהדר של פיבן לקנדיל שהמשיך מצד ימין בנגיעה לפריצה שמ-6 מטרים בעט פנימה. 0:2 למכבי!

בדקה ה-37 התקפה נהדרת של מכבי הסתיימה שוב במסירה של פיבן הפעם עומק ליובאנוביץ', שלא נתפס בנבדל ומ-10 מטרים הקפיץ מעל ינקו פנימה. 0:3 למכבי!

בדקה ה-44 יובאנוביץ' מצא ת ריקן בכדור עומק והאחרון הקפיץ מעל לינקו וכבש את הרביעי. 0:4 למכבי!

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה ערך איביץ' חילוף במכבי. יובאנוביץ' יצא ובמקומו נכנס ברנדלי קובאס. בדקה ה-8 ערך המאמן עוד שני חילופים במכבי כשדן גלזר יצא ונכנס במקומו פארפה גויאגון. מי שערך את הופעת הבכורה שלו מאז חזר למכבי הוא דור פרץ שהחליף את אבי ריקן.

בדקה ה-64 בני ריינה נותרה ב-10 שחקנים אחרי שאשרף רבאח ספג צהוב שני אחרי כניסה בפריצה והורחק. בדקה ה-69 מכבי ערכה חילוף כפול: מאור קנדיל פינה את מקומו לטובת אנרה ג'ראלדש ודן ביטון נכנס במקומו של אנריק סבוריט.

פריצה יכול היה לכבוש את השני שלו במשחק אחרי הגבהה נהדרת של קובאס אבל הנגיחה שלו הלכה ישר לידיו של ינקו.

בדקה ה-80 זה כבר לא עזר לינקו. פריצה של גלוך לרחבה, אחרי שהשתלט על הכדור והוציא רוחב לפריצה. האחרון כבש מתיבת החמש את השני שלו במשחק. 0:5 למכבי!