מכבי תל אביב החלה הערב (ראשון) את ליגת ONE ZERO עם ניצחון מרשים. הצהובים הביסו 0:5 את בני ריינה במשחק במסגרת המחזור הראשון ובסיום המאמן ולדימיר איביץ' סיכם את ההופעה של הקבוצה.

"התחלנו את המשחק בצורה דומיננטית והיינו אגרסיביים", אמר איביץ', "עשינו מה שתירגלנו, הבקענו שערים מוקדמים, השער השני הגיע מיד לאחר הראשון וההתחלה הזו נתנה לנו ביטחון. עשינו עבודה טובה היום אבל זה רק משחק ראשון. רצינו להתחיל עם ניצחון, יש לנו משחק בעוד 4 ימים ואנחנו צריכים להכין את עצמנו".

על כך שמכבי העדיפה לא לדחות את המשחק אמר: "לא רצינו לדחות כי האמנו שיש לנו סגל רחב, הרבה שחקנים רוצים לשחק ולהראות את היכולת שלהם. אני מאמין בהם והם הראו למה הם פה".

על הבכורה המחודשת של דור פרץ אמר המאמן: "אנחנו מכירים אותו, רצינו שהוא יהיה איתנו, אני מאמין שאחרי החתימה שלו כולם מרוצים. הוא שחקן טוב אנחנו יודעים מה הוא יכול לתת לנו, הוא היה בחוץ תקופה ארוכה אבל אני בטוח שבקרוב הוא יהיה בכושר".

על ההיעדרות של ערן זהבי:
"הוא חולה, הוא לא מרגיש טוב, זה משהו מהיום בבוקר. קיווינו שאולי זה יעבור, אבל לא רצינו להסתכן ואני מאמין שממחר מצבו ישתפר. הוא בסדר, אני מאמין שממחר הוא יהיה בסדר"

על עתידו של אוסקר גלוך:
"אנחנו יודעים שהוא שחקן איכותי, השתמשנו בו ואנחנו יודעים מה הוא יכול לתת לנו. אני לא יודע מה יקרה איתו עד סוף החלון, הוא שחקן מענייו שזוכה להתעניינות, אנחנו רוצים אותו איתנו אלא אם מגיעה הצעה טובה ואז זו שאלה של המועדון. אנחנו עובדים איתו ומכינים אותו למשחק הבא, מה יקרה? אנחנו לא רוצים לעצור מישהו עם הצעות טובות אבל ברור שאנחנו רוצים אותו פה".