מכבי תל אביב תארח בשבת הקרובה (15:00 בבלומפילד) את סקציה נס ציונה למשחק במסגרת המחזור ה-11 של ליגת ONE ZERO. הצהובים נמצאים בעיצומן של ההכנות למשחק והיום (חמישי) דיבר המאמן ולדימיר איביץ' על המשימה שמצפה לו ולשחקניו מול העולה החדשה.

על הלקחים מההפסד לב"ש:
"צפיתי במשחק כמובן, אני עושה את זה בכל פעם עם הצוות. איבדנו הרבה כדורים בחלק המגרש שלנו במחצית הראשונה בהשוואה למשחקים האחרים. ב-9 משחקים ביחד איבדנו 30 כדורים ביחד בחלק שלנו ובמשחק הזה איבדנו 15. זה הבדל עצום. אם היינו מנתחים את המשחק ואת השטחים שהיו לנו, היו לנו הרבה שטחים לשחק. איבדנו ביטחון אחרי 2-3 כדורי שאיבדנו, היו לנו הרבה שטחים במחצית הראשונה והיינו יכולים גם להוביל 0:2 לפחות עם ההזדמנויות שנוצרו במגרש. למה זה קרה? זו הבעיה שלי, אני צריך לפתור את זה, לדבר עם השחקנים וזו האחריות שלי כמובן".

על ההבדל במשחקי הבית לעומת משחקי החוץ:
"יש לנו אוהדים טובים, הם יודעים מה המטרות שלנו, אחנו מצפים שהאיצטדיון יהיה מלא ואנחנו צריכים להציג את הרמה שלנו. חייבים להיות רעבים להצלחה ולניצחון, להיות קבוצה שרוצה לנצח ולהראות את זה במהלך כל המשחק. כדי לנצח אתה צריך להיות מעל היריב שלך בכל שלבי המשחק. זו היתה בעיה במשחקים קודמים, זה קורה להרבה קבוצות שיש להן יום רע אבל עכשיו מחכה לנו משחק שאנחנו צריכים להיות מרוכזים רק בו".

המאמן גם נשאל למה התכוון שאמר שהוא צריך להיות יותר כנה עם עצמו וענה: "לעבוד עם השחקנים שלי, להאמין באיכויות שלהם, לדעת מה הם יכולים לעשות, לעבוד איתם בכל יום 100 אחוז למען הקבוצה, זו העבודה שלי ועל זה אנחנו צריכים להמשיך לעבוד. אני מאמין שכרגע השיטה בה אנחנו משחקים היא השיטה שצריך בגלל סוג השחקנים שיש לנו. אמרתי שאני כנה עם עצמי, אני יודע מה אני צריך, מה אני רוצה, מה אני יכול ומה השחקנים שלי יכולים לעשות. אני עובד איתם כדי להשיג 100 אחוז. אם זה מספיק? נראה".

על האפשרות להשתמש באייל גולסה כקשר אחורי:
"אייל גולסה שחקן איכותי ואני מכיר אותו מהעבר, זו לא פעם ראשונה שאנחנו עובדים ביחד. חשבתי שאולי יפתח במשחק האחרון אבל לפעמים יש פרטים קטנים שמשנים את המחשבה ברגע האחרון בגלל מאפיינים מסויימים. יש לנו 9 שחקני קישור, אתם שואלים אותי אם זה מספיק, זה יותר מדי. לכולם יש מאפיינים ספציפיים אבל ברור שצריך לחשוב על הרבה דברים. הוא יכול לשחק קשר אחורי אבל אנחנו יודעים שהעמדה שלו היא 50:50. כרגע בעמדה הזו יש לי שני שחקנים שמבקיעים הרבה שערים, יוצרים הרבה שערים. גבי קניקובסקי שהוא שחקן מהיר יחסית לקשרים האחרים. מצד שני יש לנו שחקן מאוד יצירתי ודומיננטי בהחלטות שלו וראוי לשחק. אוסקר. שחקן אחרון בקישור יכול להיות אחד. יש לי 3 שחקנים שיכולים לשחק בעמדה הזו או לשים חלוץ אחד בחוץ כמו נגד מכבי חיפה. אני מכיר אותו ויודע שהוא יכול לתת לנו הרבה ואני בטוח שיתן לנו. גם אבי ריקן למשל. אני אומר שתמיד ב-3 משחקים הוא מבקיע שער ומוסיף 2 בישולים, אבל אם אתה שואל אותי למה אני לא משתמש בו יותר? אני רוצה והוא ישחק יותר אבל כרגע יש לנו הרבה שחקנים ומנסים לראות בכל משחק איפה אנחנו ומה כל אחד יכול לתת לי".

על ההחלטה לפתוח עם אוסקר נגד ב"ש:
"קיבלתי מידע שהוא כשיר במאה אחוז ולכן נתתי לו לשחק. אם הייתי מקבל מידע שהוא לא כשיר הייתי פותח את המשחק עם מישהו אחר. הוא לא הרגיש כאב אבל אחרי כ-20 דקות הוא אמר שכן. הוא צעיר, לפעמים הוא צריך להבין ולהגיד לי. אני לא יכול לכעוס עליו כי הוא רוצה לשחק, במשחק גדול הוא רוצה להיות על המגרש. אני מקווה שהוא למד את הלקח, כשאתה מרגיש משהו אתה צריך לבוא ולהגיד כואב לי".

לגבי הכרטיס האדום שספג נגד ב"ש אמר המאמן: "אני מכבד את כולם, אבל אני מרגיש שמישהו חיכה להיות הראשון שירחיק אותי. כי אם אני שואל את השופוט למה אתה נותן לשחקן שלי צהוב לאחר ששחקן יריב התגרה בו, אתה צריך לתת גם לשחקן השני. על זה דיברנו, לא יותר. הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה, אנחנו לא יכולים לדבר עליהם כי יענישו אותי. זה אומר שיש אנשים שצריכים לדאוג לקבוצה ולהגן עליה. זה לא אני, אני צריך לעבוד עם הקבוצה כדי לנצח משחקים, לעבוד איתם בכל יום פה, אבל אני מאמין שבמועדון כמו מכבי לכל אחד יש אחריות לעבודה שלהם".