עונה אירופית חדשה תיפתח מחר (חמישי, 20:30 בבלומפילד) כשמכבי תארח את פטרוקוב למשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג. יממה לפני קיימה היום הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בה דיבר המאמן רובי קין על המשימה שמצפה לו ולשחקניו. 

"אנחנו מתכוננים כמו שהתכוננו למשחק האחרון. שום דבר לא ישתנה, נתייחס באותה צורה ובאותו כבוד כפי שאנחנו עושים מול כל יריבה", אמר קין, "הדבר הכי חשוב עבורנו הוא שנשחק בבית, מול האוהדים שלנו בתקווה שניתן להם משהו להתלהב ממנו. אחרי ההופעה שלנו בשבוע שעבר אנחנו צריכים לוודא שאנחנו שומרים על הסטנדרט. זה משחק בית ראשון, אני נרגש, מהאימונים בשבוע האחרון נראה שגם השחקנים אז חשוב שלא נוריד את הרמה".

על התחושות באימונים לאחר הניצחון בב"ש סיפר המאמן: "היתה את אותה גישה, מקצוענות ורצון שהיו בשבועות האחרונים. ברור שנדחוף את השחקנים להשתפר עוד יותר. אסור להיסחף מכך שניצחנו 1:6, מבחינתי מיד לאחר המשחק הוא נגמר וזהו. המשכנו ועברנו להתמקד במשחק הבא. ברגע שאתה חושב שאתה למעלה, יבוא מישהו מאחורה ויוריד אותך למטה. אתה צריך תמיד לשמור על אותה רמה, בין אם אתה מנצח או מפסיד, אסור לחשוב גבוה מדי או נמוך מדי. זה חשוב ולא ראיתי את זה אצל השחקנים, הם יודעים מה אני מצפה מהם ומה האוהדים מצפים מהם. לא ראיתי משהו באימונים השבוע שמצביע על כך שהם בכלל חושבים על המשחק האחרון. הם מרוכזים לגמרי במשחק מחר וזה כל מה שאנחנו חושבים עליו".

 

כשנשאל על היחס בין הכדורגל הישראלי למולדובי אמר קין: "אם אני לא טועה שריף טירספול ניצחה את ריאל מדריד לפני מספר שנים. אי אפשר לקחת שום דבר כמובן מאליו בכדורגל. הייתי בקבוצות ששיחקו נגד קבוצות מליגות נמוכות בגביע, ברגע שהשחקנים חושבים שזה יהיה קל אז אתה נכשל. תמיד צריך לחשוב שהמשחק הבא הוא או האחרון שלך או הקשה ביותר שתשחק. אסור להיסחף, לא ראיתי את זה מהשחקנים והם צריכים להראות לי מחר שלא יקלו ראש ביריבה. מי שישחק יודע שיש שחקנים אחרים מאחוריו שמחכים לקחת את העמדה, אצפה בהכל ואם ארגיש שהשחקנים חושבים שזה יהיה משחק קל – יש שחקנים אחרים שמחכים".

על הציפייה שפטרוקוב תגיע במטרה להסתגר אמר המאמן: "כשאתה משחק נגד קבוצות שמשחקות בבלוק נמוך שחקני ההגנה צריכים לשמור על ריכוז. בסופו של דבר גם ליריבה תהיה התקפה, אולי התקפות רבות, ואנחנו צריכים להכין את עצמנו. בראש ובראשונה נצטרך ריכוז מכל שחקן במגרש. שנית, כשאתה מחזיק הרבה בכדור מול יריבה שמסתגרת אתה צריך סבלנות. גם אם לא נבקיע במחצית הראשונה יש לנו אפשרות להבקיע במחצית השנייה. טוב שהיה לנו שבוע שלם של אימונים, עבדנו על הרבה תסריטים ומחר צריך ליישם את זה. אנחנו די יודעים מה צפוי לנו וזה תלוי בנו אם נעשה את מה שצריך".