מכבי תל אביב רשמה הערב (ראשון) ניצחון גדול על בני סכנין והעפילה לגמר גביע הטוטו העונה, אבל אחד הרגעים המרגשים, ללא ספק, היה כניסתו של עידן נחמיאס למגרש במהלך המחצית השנייה אחרי 8 חודשים מהפציעה בברך.

"אני חושב שזה אחד הרגעים הכי מרגשים שעברתי", הודה נחמיאס. "זו פציעה שלחזור ממנה לקח 8 חודשים. רק מי שמכיר את הפציעה הזו יודע מה זה. כל יום לבצע שני אימונים לעבוד בחדר כושר. 8 חודשים זה משהו שלא נתפס אבל היה לי פה צוות מדהים שתמך בי מנטלית ופיזית והבוקר הרגשתי טוב וזה היה לי מאוד מרגש לשחק".

"עברתי הרבה אנשים בצוות הרפואי שליוו אותי בלי הפסקה בכל הרגעים", המשיך הבלם הנרגש. "יש הרבה אנשים אבל יש כאלה שאני אזכיר גם כמו ד"ר דרור לינדרנר, יוני הרנוביץ, אילן ריצ'רדסון, שגיב מזרחי וגם יוסי זיגדון בין היתר שתמכו בי לאורך כל הדרך בכל הרגעים כולל הקשים ביותר".

עם כניסתו זכה נחמיאס למחווה גדולה מאוד מהקפטן, ערן זהבי, שביקש מסבוריט המוחלף להעביר את סרט הקפטן לנחמיאס שלא הסתיר את התרגשותו: "אחד הרגעים הכי מרגשים ונחמדים שעשו לי בחיים. ערן למי שלא מכיר אותו אישית זה אחד מהאנשים הכי גברים שיש. אמרתי לו איזה 3 פעמים תודה. אני כל כך מעריך את המחווה הזו. זה לא מובן מאליו. סרט קפטן במכבי תל אביב זה משהו מטורף בטח בשבילי. ונותר לי לומר תודה".

על התוצאה עצמה: "אני חושב שחלק מזה שהתוצאה הייתה לטובתנו באיזה שהוא מקום גם למאמן צריך להודות שנתן את ההזדמנות להיכנס פה. זה כיף גדול".