בעיצומה של המלחמה בעזה שחקני מכבי ייצגו בקרוב את ישראל והמועדון במסגרת הקונפרנס ליג, והבוקר (ראשון) המריאה הקבוצה לפולין לקראת משחק החוץ מול זוריה האוקראינית. 

השחקנים הישראלים הגיעו לנתב"ג ומשם יצאו למחנה אימונים קצר שייערך באירופה ובו יחברו לצוות המקצועי ולשחקנים הזרים שכבר נמצאים בפולין. שם תמשיך מכבי בשבוע הקרוב בהכנות לקראת המפגש מול האוקראינים שייערך ביום חמישי. 

בראיון לחדשות 12 אמר ערן זהבי לקראת ההמראה וייצוג מדינת ישראל בזירה הבינלאומית: "ברור שזה כיף וזה יהיה מרגש. ננסה לשמח את העם שלנו ושזה ייגמר כמה שיותר מהר". על המשחקים בזמן מלחמה אמר: "אנחנו רוצים להראות חוזק ועוצמות למדינה שלנו, לחזור קצת לשפיות, לנסות לשמח את האנשים בבית. אני חושב שכולם רוצים קצת להתנתק ממצב מסוים וספורט זה דבר שמאוד מאחד אנשים, גם מסביב לעולם ואני מקווה שנוכל לשמח". 

יונתן כהן הוסיף: "זה לא מצב אידיאלי, הלב והראש שלנו עם כל עם ישראל, עם המשפחות שעברו תופת. אנחנו ננסה לשמח כמה שיותר, לעלות חצי חיוך אפילו ונעשה את המיטב".

כזכור משחק הבית מול זוריה שהיה אמור להתקיים ב-26/10 נדחה ל-25/11 בשל המלחמה והמפגש הקרוב מול היריבה ממזרח אירופה יתקיים במסגרת המחזור הרביעי של שלב הבתים בקונפרנס ליג. מכבי תגיע למשחק עם 3 נקודות לאחר ניצחון על בריידבליק והפסד לגנט.