מכבי לא עוצרת – וגם ערן זהבי. החלוץ הבקיע הערב (ראשון) שער ניצחון יקר ב-1:2 על מכבי פ"ת, סייע לקבוצה להשיג ניצחון 9 ברציפות בכל המסגרות ובסיום גם דיבר עם כלי התקשורת וסיכם.

כנשאל על מה חשב רגע לפני הבעיטה החופשית שכבש ענה: "על לשים את הכדור ברשת. זו הייתה בעיטה חשובה ברגע קריטי של המשחק, זה עשה הבדל. כשהכדור נכנס לקחנו את שלוש הנקודות, נקודות מאוד קשות. מגיע שאפו למכבי פ"ת, עשו לנו חיים קשים, ידענו שלא יהיה פשוט ונקלענו לפיגור, אבל אני שמח שהראינו אופי. במחצית השנייה שיחקנו טוב מאוד כקבוצה והכי חשוב שניצחנו".

על כך שמכבי מנצחת לאחרונה בהפרשים קטנים יותר אמר: "לבוא לשחק בב"ש ולתת שישייה כמו בגביע הטוטו זה לא תמיד ריאלי. לפעמים יש גם משחקים קשים, אחרי עומס של הרבה משחקים, גם היום היו כמה מצבים שיכולנו לכבוש ולעשות את השחק יותר קל. לפעמים זה לא נכנס ולפעמים זה הולך יותר בקלות. חשוב גם כשלא משחקים מושלם לדעת לחזור למשחק ולקחת נקודת בשיניים. בסוף אלה משחקים שבסוף העונה נזכרים כנקודות מאוד חשובות וקריטיות ואני שמח שלקחנו אותן".

על השאלה האם יותר קשה להוליך את הטבלה או לרדוף אמר: "אני תמיד מעדיף להיות במקום הראשון וכמה שיותר גבוה, אבל אני לא רוצה להסתכל על זה, אנחנו רוצים להסתכל ממשחק למשחק. להכניס עוד שחקנים לכושר, אני חושב שאנחנו עושים כדורגל קבוצתי מאוד השנה ואני שמח על זה. נמשיך לאסוף נקודות".

לסיום נשאל על השער הראשון במשחק שנקבע בסופו של דבר כשער עצמי של גיא דיזנט, אך בתחילה היה נראה ככיבוש של זהבי וסיפר: "הרגשתי שנגעתי אבל זה קטנוני, אם תיתנו לי אני אשמח ואם לא הכל טוב, אני אשלים את זה במשחק הבא. הרגשתי שנגעתי, לא בעיטה לחיבור אבל לפעמים גם דרדל'ה נספר. הכי חשוב שזה הביא 3 נקודות לקבוצה, יכולים לתת את זה למי שרוצים".