ז'ארקו לאזטיץ' זכה הערב (שני) בתואר הראשון שלו במכבי במשחקו הראשון כמאמן הקבוצה. הסרבי הוביל את האלופה לניצחון 0:2 על מכבי פ"ת במשחק אלוף האלופים שפתח את עונת 2024/25 ובסיום דיבר במסיבת עיתונאים בבלומפילד.

"קודם כל אני רוצה לברך את כולם, השחקנים, הצוות, ההנהלה והאוהדים על התמיכה היום, מאוד נהנתי במהלך המשחק", אמר לאזטיץ' לאחר הבכורה, "אנחנו 3 שבועות ביחד וזה משחק על תואר, ניצחנו אבל זו רק ההתחלה. זה טוב להתחיל להאמין במה שאנחנו עושים, ב-30 הדקות הראשונות היינו טובים, בלחץ ובלי הכדור, עם ביטחון והחלטות טובות והזדמנויות. לאחר מכן הורדנו קצב ואנחנו צריכים לשפר הרבה דברים במה שאנחנו רוצים לעשות. בגלל עייפות לא לחצנו ואיבדנו כדורים ונאלצנו לרוץ הרבה. אני רוצה לשלוט יותר בכדור אבל זו ההתחלה וזה יותר ממה שציפיתי למשחק ראשון. זה תואר ראשון, שבוע טוב עבורנו אבל אנחנו רק בהתחלה. יהיו לנו כמה ימים להכין את המשחק הבא ואני מקווה שעם הגישה הזו נשתפר כמה שיותר".

על כך שמכבי שמרה על שער נקי פעם נוספת, כמו גם במשחקי ההכנה אמר: 
"אנחנו תמיד משחקים עם לחץ גבוה. אני לא מתייחס לזה יותר מדי, אני מרוצה מכך שהשחקנים הבינו שמה שחשוב זה שכל שחק יעשה את הטוב ביותר שלו בהגנה. אני מרוצה, לפעמים אנחנו יוכלים להפסיד משחק, אבל גישה ומשחק הגנה עבור הקבוצה, אני לא מקבל שמישהו לא מסוגל לעשות את זה. אם לא נעשה את זה נספוג".

על ההכנה לסטיאווה בוקרשט במוקדמות ליגת האלופות אמר: 
"אפשר לעשות הרבה בשבוע. היתה אנרגיה, יש לנו 6 ימים, זה הרבה זמן, אנחנו לא יכולים לשנות את הלו"ז, אנחנו צריכים להשתפר ובטוח שנשתפר ממשחק למשחק". 

על שחקני ההגנה והבכורה של טייריס אסנטה הוסיף: 
"הם הוכיחו שהם זכו בתואר ושיחקו טוב. אני סומך על כל השחקנים, מגיעות מחמאות לאסנטה על הבכורה שלו, הוא צעיר, זה משחק ראשון במועדון הגדול הזה. הוא שיחק נהדר עם הכדור ובלעדיו. לא בעמדה שלו, אבל היתה בעיה עם נחמיאס ועשיתי את החילוף הזה. זה השוק, נבדוק מה קורה עם שחקנים נוספים, יש עוד הרבה זמן".

על שלישיית הקישור עם יוריס ואן אובריים, דור פרץ וגבי קניקובסקי אמר: "הם היו יוצאי דופן, נתנו לנו הרבה דברים במהלך המשחק, כשהם היו רעננים נראינו מדהים. בטוח שבעתיד הם יהיו חלק חשוב מהסגל שלנו".