אחרי ה-1:1 במפגש הראשון בבוקרשט, מכבי יצאה הבוקר (שלישי) להונגריה לקראת משחק הגומלין בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות מול סטיאווה. כידוע, הצהובים יארחו את המשחק בבודפשט בעקבות המלחמה בישראל.  

בוידאו: תקציר המשחק הראשון

ז'ארקו לאזטיץ' ושחקניו הגיעו הבוקר לנתב"ג משם יצאה הטיסה של האלופה לבירת הונגריה. הקבוצה צפויה לקיים הערב את האימון המסכם באיצטדיון בויז'יק ארנה בו ייערך המשחק, כשעוד לפני כן תערוך מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות מול אלופת רומניה. 

את כל העדכונים מבודפשט תמצאו באתר ובאפליקצייה הרשמיים של המועדון כמו גם בעמודים ברשתות החברתיות: פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, טיקטוק וטלגרם.

פורמט חדש: השינוי של ליגת האלופות

על מנת להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות מכבי תצטרך לעבור 3 סיבובי מוקדמות (הסיבוב השני, השלישי ושלב הפלייאוף). בכל מצב בו הצהובים יודחו ממוקדמות האלופות הם ינשרו למוקדמות הליגה האירופית. 

כזכור, בעקבות שינוי השיטה ע"י אופ"א ליגת האלופות תתקיים העונה במתכונת שונה בה יקחו חלק 36 קבוצות. בשלב הראשון של הליגה בת 36 הקבוצות תשחק כל קבוצה 8 משחקים (במקום 6 עד היום). 8 המועדונים שיסיימו את שלב זה ב-8 המקומות הראשונים יעפילו לשמינית הגמר ואילו אלה שיסיימו במקומות 9-24 יתחרו בפלייאוף על הזכות להיות בין 16 האחרונות.