מכבי תל אביב ניצחה הערב (שלישי) 1:2 את פוניבז' במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות של הליגה האירופית. בסיום המאמן ז'ארקו לאזטיץ' סיכם את ההתמודדות שנערכה באיצטדיון LFF בליטא. 

"זה המחצית הראשונה של המפגש, תמיד קשה במסגרות אירופיות, משחק קשה, לא ציפינו לפחות", אמר לאזטיץ', "אני מרוצה מהניצחון, בטח כשאתה פותח את המשחק כפי שפתחנו עם 0:2 אחרי עשר דקות, מצבים, תנועה טובה של הכדור. במחצית השנייה פתחנו טוב עם הזדמנות או שניים. לאחר טעות ספגנו שער אבל מגיעות מחמאות גם לפוניבז', בעיקר על עשרים הדקות האחרונות. לא היה להם מה להפסיד והם לחצו אותנו. אני מרוצה מאיך שהגבנו, זה צעד קדימה לאחר ההפסד במשחק האחרון ואני מרוצה. זה רק המשחק הראשון, אני מקווה שנוכל לחזור על דברים טובים שעשינו במחצית הראשונה".

על כך שהמשחק שוחק על מגרש סינטטי הוסיף: "כן זה שונה, חשבנו שיקח לנו יותר זמן להסתגל אבל בדקות הראשונות הבקענו פעמיים לאחר פעולות טובות. זה היה קשה, בחימום ובמיוחד במצבים כשהיינו צריכים להתקדם מהר יותר, זה לא מה שאנחנו רגילים אליו אבל זה קורה, זו לא הפעם הראשונה ולא האחרונה. עכשיו יהיו לנו כמה ימי מנוחה ונמשיך לעבוד על משטח רגיל".

לקראת הגומלין אמר לסיום: "אני מצפה מהקבוצה שלי להראות איכות, יש לנו ניסיון במשחקים כאלה. יש לנו 9 ימים להתכונן וזה טוב מאוד עבורנו, בעיקר עכשיו כשהצטרפו 7 שחקנים חדשים שלא התאמנו איתנו הרבה. יהיה לנו זמן להתכונן, לעבוד על להיות רגועים עם הכדור, תנועה ללא כדור. הקבוצה הזו מסוכנת במעברים והם הראו את זה בכמה מצבים היום ונצטרך להתכונן טוב לגומלין".