פריויו

מכבי תל אביב אירחה הערב (חמישי) את פוניבז' במסגרת משחק הגומלין של סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית. האלופה הגיעה למשחק שהתקיים באיצטדיון האלדאש בהונגריה עם יתרון 1:2 מהמשחק הראשון בליטא ובמטרה להשיג עלייה לשלב הפלייאוף, במה שגם יבטיח לקבוצה השתתפות בשלב בתים אירופי העונה.

המאמן ז'ארקו לאזטיץ' נאלץ להסתדר הפעם ללא טייריס אסנטה המורחק, כאשר עידן נחמיאס פתח במרכז ההגנה ואילו שגיב יחזקאל הוצב הפעם בעמדת המגן הימני. בחלק הקדמי קיבל את הקרדיט אושר דוידה. ההרכב המלא: רועי משפתי, שגיב יחזקאל (ניר ביטון 74), רז שלמה, עידן נחמיאס, אופיר דוידזאדה, יוריס ואן אובריים (איסוף סיסוקו 62), דור פרץ, גבי קניקובסקי (עידו שחר 62), אושר דוידה, הישאם לאיוס (הנרי אדו 62) ודור תורג’מן (ערן זהבי 74).

מחצית ראשונה

כבר אחרי דקה מכבי הצליחה לאיים את השער אחרי שדריבל טוב של תורג'מן הסתיים בבעיטה מזווית אלכסונית מעל המשקוף. בדקה ה-14 החלוץ היה בתפקיד המוסר אחרי שהכניס כדור טוב לפרץ, שבעט שטוח אבל פיספס את המסגרת בסנטימטרים. מכבי נכנסה לקצב והחל מהדקה ה-20 ייצרה 3 מצבים מהירים תוך דקה וחצי כשהקורץ מביניהם הגיע לאחר שדוידה שם כדור גדול על הראש של ואן אובריים, שנגח מ-4 מטרים אבל השוער הדף והציל שער בטוח. 

מכבי שלטה בצורה מוחלטת במשחק בדקות הבאות וגם המשיכה לסכן את השער כאשר דוידה עומד במרכז העניינים עם שתי בעיטות, הראשונה הלכה לרשת החיצונית והשנייה נהדפה על ידי השוער. בדקה ה-36 הצהובים היו יכולים לעלות ליתרון אחרי שדוידזאדה נותר חופשי ברחבה, יכול היה לבעוט בעצמו אבל בחר למסור לתורג'מן שלא הצליח לבעוט מספיק מהר וההגנה ניקתה. בתוך תוספת הזמן של המחצית הלחץ של הצהובים הניב פרי. קניקובסקי הרים קרן חדה, שחקן הגנה ליטאי ניסה להרחיק אבל זה הגיע לפרץ ששם את הראש ומ-7 מטרים הצליח למצוא את הרשת. 0:1 למכבי.

מחצית שנייה

למרות שני חילופים שביצעו הליטאים בהפסקה תמונת המשחק לא ממש השתנתה. בדקה ה-50 תורג'מן התקדם ובעט מ-18 מטרים סמוך למסגרת. 4 דקות לאחר מכן כבר הגיע השער השני. דאבל פס נפלא בין תורג'מן לדוידה הסתיים בעקב נפלא של החלוץ לקיצוני, שסיים נהדר במה שהיה שערו הראשון העונה. 0:2 למכבי. בדקה ה-62 לאזטיץ' ריענן את השורות עם חילוף משולש, כאשר אחד מהנכנסים היה איסוף סיסוקו שעלה להופעת הבכורה שלו במכבי. 

בדקה ה-65 פרץ יכול היה להשלים צמד לאחר שקיבל את הכדור ממסירת עומק טובה של שחר, אבל הבעיטה שלו הוסטה ברגע האחרון על ידי שחקן הגנה החוצה. מכבי המשיכה להנות על הדשא ובדקה ה-70 כבשה את השלישי. הפעם פרץ העביר רוחב משמאל, תורג'מן ניסה להמשיך בעקב אבל זה נהדף לעבר יחזקאל שמ-15 מטרים בעט בשמאל והבקיע את שער הבכורה המחודשת שלו. 0:3 למכבי. 

עד לסיום המשחק התנהל בצורה די רגועה מצד שתי הקבוצות שהצליחו להגיע לחצאי מצבים ליד השערים אבל לא מצאו את הרשת, כולל שער של זהבי שכן מצא את הרשת אבל דגל לנבדל פסל את המהלך. 0:3 למכבי בסיום בדרך ל-1:5 בסיכום שני המשחקים ומפגש מול באצ'קה טופולה הסרבית בשלב הפלייאוף.