מכבי תל אביב השיגה הערב (ראשון) את הכרטיס לגמר גביע הטוטו עם ניצחון 1:2 על בני סכנין בבלומפילד. בסיום המאמן ז'ארקו לאזטיץ' סיכם את המשחק והסתכל גם לעבר המשחק מול באצ'קה טופולה בליגה האירופית ביום חמישי. 

"סכנין קבוצה טובה וכל הכבוד להם על משחק טוב, ציפינו למשהו כזה מהם", אמר, "אני מרוצה מהשחקנים שלי שייצרו הרבה מצבים, בסך הכל אני מאוד מרוצה. ניקח את איך שייצרנו מצבים ואת צורת ההתקפה שלנו. יש לי רושם טוב מאוד מהמשחק הזה, אקח מכאן הרבה דברים טובים".

כשנשאל על כך שמכבי תפגוש את מכבי חיפה בגמר ועל השאלה מה הוא יודע על היריבה אמר: "ראיתי הרבה משחקים לפני שהגעתי, גם אתמול. אני לא יודע מתי המשחק הזה יהיה, אנחנו צריכים לחשוב כרגע על באצ'קה טופולה".

על המפגש מול הקבוצה הסרבית ממנה הגיע למכבי סיפר: "זה לא קל, לא רציתי לקבל אותם אבל אלה החיים. בטוח שזה יהיה אמציונלי עבורי וזה גם יהיה קשה. יש להם קבוצה טובה, מועדון טוב. כרגע אני פה כמובן ואעשה הכל כדי לנצח".

לסיום נשאל מה מכבי צריכה לעשות כדי להיות הקבוצה הטובה בישראל וענה: "אני חושב שאנחנו כבר כאלה. אנחנו צריכים להשתפר, זו רק ההתחלה וצעד אחד צעד נמשיך. עכשיו אנחו נתרכז בליגה האירופית, ננסה לשפר את השחקנים שפה ואם נעשה את זה אני אהיה שבע רצון".