"תמיד אני אוהב לכבוש ולעזור לקבוצה", אמר זהבי שכבש בדקה ה-86 בפנדל והעלה את מכבי ליתרון 0:1 בדרך ל-1:2 בסיום, "היום גם עשינו משחק טוב, סכנין הקשו עלינו אבל אני שמח שבסוף הבקענו ועלינו לגמר. כל תואר חשוב למכבי ונקווה לנצח גם בגמר ולקחת את התואר".

"אנחנו בתחילת העונה, יש הרבה דברים לשפר אבל לא היינו עם סגל שלם מתחילת העונה, רק בימים האחרונים התחלנו לקבל קבוצה שאנחנו רוצים לראות. בטוח שנשתפר ונתקדם. אני רגוע, אנחנו במקום שאנחנו צריכים להיות בו בתחילת העונה ומפה נתקדם", הוסיף.

לאחר מכן נשאל זהבי על המאבק בהרכב מול שני החלוצים הצעירים יותר דור תורג'מן ואלעד מדמון וענה: "האמת שזה כיף, יש פה שני שחקנים צעירים מאוד מוכשרים. יש מלחמה טובה על ההרכב. אני פה כדי לעזור ולהם ולכוון, ברור שלא לוותר, אבל אני שמח שהם משחקים ומקבלים דקות, זה נותן לי לנוח מתי שצריך והמועדון באיזשהו שלב של חילופי דורות כלשהם. אני שמח על כל דקה שאני על המגרש, תהיה היסטריה אולי בכל פעם שלא אהיה בהרכב אבל תירגעו לא צריכים לעשות דבר כזה. גם אני וגם המועדון ידענו לאיזה תהליך נכנסים, אני יכול לעזור להם מאוד, ואני פה בשבילם. שלא יובן שאני נותן את המקום שלי בחינם, אני אלחם איתם בכל שנייה וזה מה שיעשה אותם יותר טובים ויותר מוכנים. אני שמח להיות פה ולעזור לכל שחקן ולמועדון. תורידו לחץ מזה, הכל בסדר".

על היריבה בגמר מכבי חיפה והקיץ של השתיים עד כה אמר לסיום: "שתי הקבוצות עוברות קיץ מאוד לא פשוט. מאתגר מבחינת צירוף שחקנים. אני יודע שזה מאוד קשה, יכול להיות שבימים נורמלים שחקנים היו באים, אז אולי זה פוגע אבל אנחנו לא נבכה על זה. נצטרך להתמודד על זה, יש שחקנים ישראלים טובים וגם זרים שהגיעו. אני חושב שעם השחקנים שהגיעו מדובר בשחקנים טובים ואם תהיה הזדמנות יגיעו עוד שחקנים".