מכבי תל אביב ערכה הערב את ההכנות האחרונות לקראת המשחק נגד מיטיולן אותו תארח באצטדיון פרטיזן בבלגרד. מיד אחרי האימון המסכם סיר ניר ביטון על ההכנות למשחק והתייחס גם למצב בישראל.

"אנחנו מצפים למשחק כמו כל משחק אירופי, קשה. מצפים ליריבה מאורגנת עם הרבה מוטבציה אבל אנחנו לא מסתכלים יותר מידי על היריבה אלא על עצמנו ואיך אנחנו נערכים למשחק ואיך אנחנו מתכוננים ליריבה. המוטיבציה שלנו גבוהה לקראת המשחק. אם נעשה את זה כמו שצריך אז נוכל להוציא תוצאה טובה. 

"כדורגל זה משחק קבוצתי. אני לא יכול להתייחס לשחקן כזה או אחר במיטיולן אלא לקבוצה עצמה שהיא טובה מאוד. אבל נאחנו מרוכזים בעצמנו ואם נעשה את זה כמו שאנחנו יודעים אז יהיה לנו ערב טוב".

"שיחקתי עם מט עונה אחת ויכולנו לראות מיד שמדובר בכישרון עם טכניקה. הוא מאוד חכם ואלגנטי במשחק. אני שמח שהוא מצליח".

"אנחנו ישראלים. אנחנו עברנו הרבה מאוד לאורך השנים ובהיסטוריה של המדינה. זה סוג הדברים של בידיים שלנו. זה לא בשליטה שלנו. אנחנו שחקני כדורגל ואנחנו רוצים להתרכז בכדורגל. באופן בסיסי זה לא קל לנו. יש הרבה אנשים שמסכנים את החיים שלהם כדי שאנחנו נהייה בטוחים ושאנחנו נוכל לשחק כדורגל וזה הדבר החשוב באמת. כמו שאמרתי זה מחוץ לידיים שלנו וכל מה שאנחנו יכולים לעשות הוא לשחק כדורגל טוב. להתמודד באירופה ולנצח משחקים וככה להביא קצת נחת לאוהדים שלנו בישראל".

"כל יום בתל אביב הוא לא שונה מהימים הקודמים לפני המלחמה בשלב הזה. אני חושב שיש אנשים שחושבים שכל מה שקורה בישראל זה מלחמה וטילים והכל משוגע, אבל אני ישראלי ועוברי ישראל היא הכי טובה בעולם. כל שחקן זר שמגיע לישראל אומר את אותו הדבר בסופו של יום. זו פריבלגיה לחיות בישראל ולהיות ישראלי".