מכבי תל אביב חזרה ארצה אחרי ההפסד למיטיולן בליגה האירופית והמשיכה בהכנות למשחק נגד מכבי נתניה בליגת WINNER. אחרי שנחתו אמש בישראל הקבוצה ערכה הבוקר את ההכנות האחרונות לקראת המפגש עם היריבה מעיר היהלומים ורגע לפני האימון המאמן ז'ארקו לאזטיץ' התנה להתייחס להכנות במסיבת עיתונאים:

“אנחנו לא ריכים לעשות יותר מידי שינויים. אנחנו צריכים להשתפר כדי לנצח במשחקים", אמר המאמן שהתייחס לתוצאות האחרונות ושני ההפסדים בליגה האירופית: "אסור לשכוח ששיחקנו מול אלופת דנמרק, ובעונה שעברה בראגה הייתה בליגת האלופות. הראינו שאנחנו יכולים להתמודד מול הקבוצות האלה. ברמות האלה טעויות קטנות עושות את ההבדל, זו נקודה שאנחנו חייבים לשפר אותה".

על העובדה שבמשחקים האחרונים נאלץ להסתדר עם סגל חסר הוסיף לאזטיץ': "שיחקנו במשחקים האחרונים בלי כמה שחקנים, אבל זה חלק מהעבודה. אנחנו מנתחים את המשחקים, צריכים להיות עם יותר אמביציה, כוח ותשוקה, עם אמונה שאפשר לכבוש”.

למרות ההפסדים בליגה האירופית, המאמן התייחס דווקא לתיקו במשחק הליגה האחרון נגד עירוני טבריה: "אני יותר מודאג מאיך ששיחקנו מול טבריה, כשלא יצרנו מצבים. זה מה שהדאיג אותי. טעויות הן חלק מהכדורגל. אני תמיד מנסה לראות את התמונה הכוללת, הגיע לנו להפסיד במשחקים באירופה כקבוצה והחמצות המצבים זה חלק מזה. אני לא מסתכל על טעות נקודתית של שחקן, זה קשר של כמה שחקנים שעשו טעות ולא בגלל שחקן אחד. אני תומך בשחקנים גם אם הם טועים, העבודה שלנו היא לנסות לשפר את השחקנים ולנסות לשכנע אותם לעשות את הדברים דומה, אבל יותר טוב”.

”המשחק מול טבריה היה נורא", הוסף המאמן, "אבל המשחקים באירופה היו שונים. היו דברים טובים ולא טובים, שינינו הרבה דברים, זאת ההתחלה ואפשר לצפות את זה. אנחנו רוצים להשתפר כמה שיותר מהר ונראה את התוצאות במאי, כי המטרה הגדולה היא הליגה שלנו. אנחנו בחיסרון מאוד גדול באירופה כשאנחנו לא משחקים במגרש שלנו, וזה קשה באירופית במיוחד כשיש לנו יריבות ברמה של צ’מפיונס”.

המאמן נשאל על העובדה שחסרים לו מגנים ועל האפשרות שישנה את המערך ואמר: "אין לנו קיצוניים, אנחנו יודעים מה יש לנו ומה אין לנו. דוידה ולאיוס? אני יכול לעשות הכל, אבל מנסה להישאר במודל שלנו. יש שחקנים שחוזרים, בהרבה מצבים אנחנו מאורגנים בצורה מסוימת ואין לנו זמן לשנות מערך כשמשחקים כל כמה ימים. אולי בפגרה יהיה לנו יותר זמן להתאמן ולחשוב, אמנם נהיה בלי השחקנים, אבל ננסה למצוא את הפתרון הטוב ביותר. לדעתי כל שינוי צריך זמן, במיוחד כשאנחנו בהתחלה".

על היריבה מנתניה אמר המאמן: "יש להם מאמן מנוסה. מדובר ביריבה חזקה, היא שיחקה היטב בתחילת הליגה, אבל הפסידה בכמה משחקים שלא הגיע לה להפסיד. אני מעריך את הכדורגל שלה שמתבסס על לחץ גבוה וכדורגל מעניין. אנחנו מאוד מכבדים אותם. מבחינתי זה פחות קשה להתכונן למשחק הזה כי ראיתי אחרי המשחק האחרון כמה השחקנים מאוכזבים וכועסים אז עכשיו זה הזמן המושלם להגיב”.