אחרי שפתח בהרכב של מכבי תל אביב במשחק נגד מיטיולן, אלעד מדמן מתכונן למשחק הקרוב נגד מכבי נתניה בתקווה לשוב יחד עם הקבוצה למסלול הניצחונות. 

"זו יריבה מאוד חזקה, אנחנו רק בתחילת העונה וזה לא משנה איך הם פתחו", אמר מדמון. "ברור שמשחק ללא קהל זה משחק שונה לחלוטין, אנחנו נבוא ונראה שמכבי ת”א לא קבוצה שיש לה רצף שלילי ארוך, נבוא ונשבור את זה, ננצח במשחק בראשון".

על ההתאקלמות שלו בקבוצה אמר המאמן: "התאקלמתי מאוד יפה פה, התחברתי לכולם ואני מאמין שזה בא לידי ביטוי במגרש. יש לי שיתוף פעולה טוב עם שאר החברים, גם בצוות מעריכים אותי כמו שצריך. בסוף גם הסיטואציה שאני נמצא בה – אני צעיר ובמועדון גדול, אז לא מובן מאליו לקבל את הדקות שאני מקבל".

"אין ספק שזאת קפיצת מדרגה משמעותית בשבילי לשחק ברמות האלה", אמר מדמון שהתייחס גם למשחקים האחרונים. "זה לא מובן מאליו, ברגע שאני כאן אני מוכן ובא לעשות את מה שאני יודע ויכול על המגרש. המאמן נותן לי את הכלים ואני לוקח את זה בשתי ידיים ועושה מה שאני יכול".

החלוץ התייחס להבדל בין חדרה ממנה הגיע למכבי: "ההבדל הכי גדול שיש זה הדרישות מהשחקנים ומכל השאר. לא חשוב רק לבוא ולנצח במשחק, זה גם חשוב, אבל זה לבוא ולהיות יותר טובים מהיריבה, להראות עליונות בכל משחק, אלו הדרישות הכי גבוהות שיש”.

על שיתוף הפעולה עם ערן זהבי אמר: ”גדלתי עליו, אחלה בחור. אני לומד ממנו המון, הוא מעריך אותי הרבה וגורם לי לראות את המשחק בצורה שונה ואני מאוד שמח שיוצא לי לשחק עם שחקן כמוהו".