מכבי השיגה הערב (שבת) ניצחון יוקרתי כשגברה 0:2 על מכבי חיפה במשחק שנערך באיצטדיון טדי. בסיום המאמן ז'ארקו לאזטיץ' סיכם את ההופעה של הקבוצה. 

על השאלה עם זה היה נוקאאוט צהוב ענה: "לא, חיפה נתנו משחק טוב, בעיקר לאחר שהחמצנו פנדל, סבלנו בחצי השעה האחרונה, אבל גם השחקנים שלי היו יוצאים מהכלל. אנחנו לא בסגל מלא אבל שיחקנו טוב מאוד, בעיקר ללא הכדור במחצית הראשונה. עשינו לחץ מדהים וזה הדבר הכי חשוב שאנחנו לוקחים מזה לעתיד".

על השאלה האם זה המשחק הטוב ביותר של של מכבי העונה אמר: "אני לא מסכים, לדעת מיטיולן היה המשחק הכי טוב שלנו אבל כשמנצחים הכל נראה חיובי, אבל אנחנו יודעים מתי אנחנו משחקים טוב ומתי פחות. היום עשינו משחק טוב אבל לא את המשחק הכי טוב שלנו".

על החזרה מהפגרה הוסיף: "היינו חזקים גם לפני ורק המשכנו, אנחנו בתהליך ואני מרוצה מאיך שהשחקנים מקבלים את העקרונות שלנו והיום הראינו את זה. אני גם גאה בדוידזאדה, היתה לו בעיה גדלה, הוא התאמן רק ביומיים האחרונים והוא אמר לי שהוא רוצה לשחק ונתן הופעה גדולה".

על היכולת הנהדרת של רועי משפתי בצל צירוף השוער סימון סלוגה אמר: "התחרות תמיד טובה, אני אוהב את זה, יש לנו שחקנים טובים בהרבה עמדות וזה מה שאנחנו צריכים".

לסיום נשאל האם אפשר לחזות מי תיקח אליפות לפי המשחק הזה ואמר: "לא, אין סיכוי. אנחנו באוקטובר ואי אפשר לחזות מי תזכה. חיפה, ב"ש, בית"ר, כולן קבוצות טובות ולכולן יש סיכוי".