עד השנייה האחרונה: 0:1 למכבי על הפועל חיפה


רגע לפני שליגת ONE-ZERO יוצאת לפגרה מכבי תל אביב אירחה למשחק שינעל את הסיבוב הראשון את הפועל חיפה באצטדיון בלומפילד. הצהובים הציבו מטרה לצפור שלוש נקודות נוספות אחרי הניצחון 0:3 על הפועל חיפה.

לשם כך, המאמן ולאדן איביץ', פתח עם שינוי אחד בקו האחורי של הצהובים כשמאור קנדיל פתח במקומו של אנדרה ג'ראלדש ושיתף פעולה עם אנריק סבוריט, דריק לוקאסן, ניר ביטון ואופיר דוידזאדה.

בקישור פתח איל גולסה יחד עם אוסקר גלוך ואבי ריקן. ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ' פתחו בחוד ההתקפה לעיני 25 אלף צפים.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק בקצב נהדר עם מספר הזדמנויות של זהבי, ריקן ויובאנוביץ' ושני שערים שנפסלו. הראשון של ריקן בטענה לנבדל במסירה האחרונה והשני של זהבי בטענה לא ברורה לנבדל של החלוץ אחרי נגיחה של יובאנוביץ' מכדור קרן.

מכבי המשיכה לחפש את השער הראשון במשחק ולחצה על שערו של לויטה. בעיטות של זהבי, ואוסקר גלוך מצאו את השוער מוכן. יובאנוביץ' רשם הזדמנות ענקית אחרי כדור רוחב של קנדיל שמצא את החלוץ חופשי אבל הכדור קפץ ועלה מהרגל גבוה מעל לשער.

מחצית שנייה

בדקה ה-54 ערן הבי מצא עצמו באחד על אחד מול לויטה אבל בזמן הבעיטה החליק והכדור מצא את דרכו החוצה.

בדקה ה-63 ערכה מכבי את החילוף הראשון במשחק כשהוציאה את איל גולסה ונכנס במקומו גבי קניקובסקי. איביץ' בחר ללכת על חילוף התקפי במטרה למצוא את שער היתרון המוצדק לצהובים.

בהמשך גם אופיר דוידזאדה ואוסקר גלוך פינו את מקומם לטובת פארפה גויאגון ומתן חוזז.

מכבי המשיכה ללחוץ אבל התקשתה ברגל המסיימת. בעשר הדקות האחרונות איביץ' הכניס למשחק גם את יונתן כהן ודור פרץ במקומם של אבי ריקן ומאור קנדיל. השופט הוסיף למשחק 9 דקות.

גם בתוספת הזמן מכבי שלטה והכדור טייל ברחבה של הפועל חיפה וזה לקח 98 דקות ג'ורג'ה יובאנוביץ' עשה את זה. השתלט על הכדור על מפתן הרחבה ובעט בסיבוב פנימה. 0:1 למכבי!