צפו: 0:1 למכבי על ב"ש, שער ענק לתורג'מן


פריויו

מכבי חזרה הערב (שבת) לאיצטדיון בלומפילד וקיימה את משחק הבית הראשון שלה בליגת WINNER. האלופה אירחה את הפועל ב"ש במסגרת המחזור ה-3, שהתחיל עבור הקבוצה לוח זמנים עמוס של שני משחקים בשבוע. 

הצהובים הגיעו להתמודדות לאחר פגרת נבחרות בת כשבועיים אליה יצאה הקבוצה עם ניצחון ליגה על מכבי פ"ת. הפעם המאמן ז'ארקו לאזטיץ' בחר לעלות בהרכב הבא: רועי משפתי, שגיב יחזקאל (נמניה סטואיץ 53), טייריס אסנטה (עידן נחמיאס 76), רז שלמה, אופיר דוידזאדה, איסוף סיסוקו, דור פרץ (יוריס ואן אובריים 69), גבי קניקובסקי (עידו שחר 46), אושר דוידה, הנרי אדו (הישאם לאיוס 69) ודור תורג’מן.

על הספסל ראינו פנים חדשות כאשר שחקני הרכש הטריים נמניה סטואיץ' וווסלי פטאצ'י חיכו להזדמנות. סתיו למקין שהצטרף גם הוא במהלך פגרת הנבחרת נותר הפעם מחוץ לסגל.

מחצית ראשונה

בפתיחת המשחק ראינו לחץ גבוה של באר שבע על החלק האחורי של מכבי. בדקה ה-6 הדרומיים גם חטפו כדור בחלק המגרש של מכבי, קאנגווה התקדם וירה מ-20 מטר לרשת. השופט ליבוביץ' אישר את השער אבל לאחר בדיקת VAR השופטים זיהו עבירה על סיסוקו בעת חטיפת הכדור ופסלו את הגול. 

בדקה ה-18 מכבי ייצרה איום ראשון לאחר התקפה מתפרצת בסיומה דוידה הגיע למצב בעיטה מחוץ לרחבה אבל שלח את הכדור סמוך לקורה. בדקת הבאות ראינו משחק שקול שהתנהל עם הנעת כדור סבלנית של שתי הקבוצות שהתקשו להגיע למצבים. בדקה ה-32 קאנגווה שוב איים על השער עם בעיטה ממרחק שחלפה מעל המשקוף. 

בדקה ה-43 מכבי ייצרה התקפה יפה כאשר אדו שלח את קניקובסקי לשטח, הקשר הצליח לבעוט מ-17 מטרים אבל מצא את השוער מוכן. דקה עברה והפעם מכבי כבר מצאה את הרשת עם מבצע אישי מושלם שכולו דור תורג'מן. החלוץ קיבל את הכדור עם הגב לשער כ-40 מטר מהשער, הסתובב והחל לדהור תוך שהוא משאיר 3 שחקנים מאחור ומסיים נהדר עם פס לפינה הרחוקה. שער ענק של תורג'מן, 0:1 למכבי. 

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה מכבי ביצעה חילוף ראשון כאשר עידו שחר נכנס במקום גבי קניקובסקי. האיום הראשון היה שייך לב"ש אחרי שגריטה הגיע למצב נגיחה אבל שלח את הכדור החוצה. בדקה ה-53 מכבי נאלצה לבצע חילוף נוסף לאחר שיחזקאל נפצע בפניו והוחלף בנמניה סטואיץ' שעלה לבכורה בקבוצה. 

בדקה ה-64 ב"ש שוב כבשה, הפעם לאחר שכדור חופשי שעלה לרחבה הגיע לבלטקסה מהראש של אחמד והבלם נגח פנימה. אלא ששוב ה-VAR התערב ולאחר בדיקה גילה נבדל במהלך – שהביא לפסילה נוספת. בהמשך המחצית המשחק נעצר פעם אחר פעם בעקבות עבירות רבות וגם כרטיסים צהובים בשני הצדדים. בדקה ה-76 מכבי ביצעה חילוף אחרון כשהפעם אסנטה יצא והוחלף בנחמיאס. 

בדקה ה-82 מכבי היתה יכולה לגמור את המשחק אחרי שדוידה נשלח לעומק והעביר רוחב, לאיוס נגח מ-5 מטרים אבל אליאסי הצליח להציל שער בטוח עם הדיפה גדולה מבחינתו. ב"ש ניסתה לצאת עם משהו מהמשחק ולקראת הסיום שלחה הרבה שחקנים קדימה ב-9 הדקות שהוסיף השופט למשחק. למרות זאת מכבי הצליחה לשמור על התוצאה ויצאה עם 3 נקודות יקרות לאחר 0:1 בסיום.