איך אני מקבל את המנוי החדש לעונת 24/25?
יש להיכנס ללינק הבא ולעדכן את הפרטים האישיים של כל בעל מנוי המשויך לכתובת המייל (יש להזין כתובת מייל שונה לכל מנוי). מיד בסיום התהליך תקבל את המנוי למייל ואותו יש להוריד לארנק הדיגיטלי. הכניסה לאיזור האישי תתבצע על ידי המייל בו השתמשת במערכת 'לאן' עד כה.
איך מתחברים למערכת עדכון הפרטים?
יש להזין את כתובת המייל שמשויכת למנוי ולעקוב אחר ההוראות. במידה ואינך יודע את כתובת המייל המשויכת למנוי ניתן להתחבר לאזור האישי באתר ״לאן״ ושם לראות את כתובת המייל שימו לב: שינוי כתובת המייל באתר "לאן" אינו משפיע על מערכת עדכון הפרטים. במידה וברצונך לשנות את כתובת המייל ניתן יהיה לבצע זאת בהמשך.
אין לי גישה לכתובת המייל המשויכת למנוי, מה עליי לעשות?
במקרה זה יש לפנות ללאן בוואטסאפ ושם תקבלו הדרכה מה עליכם לעשות.
אחד המנויים שייך לילד ללא מייל. האם גם לו צריך כתובת מייל שונה?
כן! במקרה זה יש לפתוח כתובת מייל לפני תחילת התהליך (שימו לב: לכתובת זו ישלח קוד אימות בזמן התהליך ולכן יש לוודא שיש לכם גישה לכתובת זו)
יש לי מספר מנויים ואני רוצה שכולם יהיו בארנק הדיגיטלי שלי. איך אני עושה זאת?
בסיום התהליך כל בעל מנוי יקבל למייל שלו את המנוי הדיגיטלי. יש להעביר את המייל לחשבון המייל שלך ואז להוריד את המנוי לארנק הדיגיטלי. חשוב לדעת! הברקוד של המנוי העונתי לא משתנה ולכן יש לשים לב למי מעבירים מייל זה.
אני לא יכול להגיע למשחק הקרוב ורוצה לתת את הכרטיס שלי לחבר. מה עליי לעשות?
באזור האישי החדש ניתן יהיה להעביר בהמשך כרטיס ממנוי בצורה פשוטה ובטוחה. חל איסור לבצע צילום מסך של המנוי העונתי ולהעבירו משום שמנוי זה מכיל ברקוד שאינו משתנה ואיתו ניתן להיכנס לכל משחקי הבית הכלולים במסגרת המנוי.